2017. október 4.

Egy örvénylő energiarengeteg vagyok


Daisy: Egy örvénylő energiarengeteg vagyok




A jó és rossz tanítása egy ideje intenzíven zajlik nálam, bennem. Pontosabban annak megértése egyre mélyebben, hogy nincs jó és rossz.
Elménknek ez nehezen fogható fel. Nehéz emlékezni erre akkor, amikor épp ítélkezünk, amikor épp nem tudunk elfogadni valamit, tulajdonságokat, viselkedésformákat vagy valakit, esetleg egy tettet nem tudunk megbocsátani, nehéz erre emlékezni, amikor épp megbántanak vagy épp magunkat bántjuk, bánunk valamit, bűntudatunk van.
A kineziológia szerint a gondolataink 95%-a tudatalatti programok eredménye, vagyis a lélek szempontjából nem valóság, illúzió!
Egy lépéssel hátrébb, vagyis a gondolataink és érzéseink megfigyelésével ezeken tudunk dolgozni, gyakorlással ezeket a félelem-alapú programokat kiiktathatjuk.

Az angyalkártyázások és reinkarnációs utaztatásaim során az angyalok gyakran üzenik, hogy nincs jó és rossz, minden csak egy tapasztalás,  ami okkal történik, egy lecke...






Néhány éve - és milyen érdekes, hogy épp 2012 decembere óta - álmaimban egyre mélyebb tanításokat kapok, de inkább érzékelem és nevezem ezeket dimenziós álmoknak, gyakran beavatásoknak. Örömmel tapasztalom, hogy egyre több embernél nyílik ugyanez.
Időszakosan mindig más és más a lecke. Volt már tananyag néhány hónapig a félelem legyőzése szeretettel, volt külön a szeretetről-szerelemről, néhány hónapig az Egységről, majd  a hitről, bizalomról és mostanában a jó és rossz lecke zajlik.
Ma éjjel ismét megélhettem az Egység élményét, vagyis azt, aki valójában vagyok, vagyunk...ami VAN...
Korábban az egység-leckéknél is hasonló volt, de akkoriban annak megélésére helyeződött inkább a hangsúly, hogy egy végtelen kiterjedt béke és szeretet energia vagyok...ami csodálatos és szavakkal leírhatatlan érzés.
Fura volt ebből felkelni és átélni, ahogy ez a végtelen Én-tudat néhány perc alatt visszaszűkül a fejembe és újra a földi-emberi Énem lettem.
A mostani Egység megtapasztalós álmokban egyre pontosabban érezhető az, hogy egy örvénylő energiarengeteg vagyok.
Pár napja meglepődve, de mosolyogva ezt a mondatot kellett leírnom egy hasonló álom után: "Nyugi, az élet csak egy kis elektromos vihar...örvény.." :)
Ma azt érzékeltem (nehéz ezt megfogalmazni. :D) , hogy ennek a táncoló, hömpölygő energiának minden apró részlete egy nagy Egy-et alkot...a MINDEN része...sok kis része van, de mégis EGY.
Egymásba érnek...futnak...kavarognak és ez az egymásba futás értette meg, hogy a földi végletek - mint a jó és rossz - is egymásba futnak, ugyanoda vezetnek...ugyanazok. Itt a Földön csak nézőpontok...
Fura volt ezt "fentről" megélni, hogyan olvad egybe jó és rossz, hogyan lehet ugyanaz...és hogy ott ez olyan természetes! Ez az alap, ez van... Minden összeér..összefut...együtt táncol....kiegészíti egymást.

Mónika utaztatásán egy angyallal beszélgettünk hasonlóról, azt hiszem erről beszélt.

( Mónika utaztatásáról itt olvashatsz:




Az angyal Mónika egyik felsőbb dimenziós kiterjedése volt, mint ahogy mindannyiunknak van ilyene... :)
Kérdeztem tőle, hány réteggel, dimenzióval fentebbi énje ő. A 4-es számra emlékszem, de ugye mihez képest? :D
A 3D-s Mónikához képest vagy a már elmélyültebb Mónikához képest....mindegy is, hogy 7 vagy 8D, de a ma éjjeli tapasztalásomat valamiért én is ide soroltam be és mosolyogtam közben, hogy ez az infó is csak az egómnak fontos. :D Szerintem az angyali Én is mosolygott. :D
A lényeg az, hogy Mónika utaztatása során megmutatta neki az angyal a Felsőbb Énjeink rétegződését.
Olyannak írta le, mintha egy magas, szinte égig érő lépcső vagy létra lenne.
Sejtettem, hogy ez a rétegződés akkor lefelé is lehetséges, ezért kérdeztem, hogy vannak-e úgymond "sötétebb" alsóbb énrészeink is...és természetesen ez a létra lefelé is ugyanúgy vezetett.
Nehéz erről is írni, Mónikának sem volt egyszerű szavakkal megfogalmazni, hiszen a szavak lekorlátozzák az ilyen tapasztalásokat, olvassuk a szívünkkel. :)






Az angyal megmutatta neki, hogyan ér ez a nagy "létra" egybe.
Elménkkel ez szinte elképzelhetetlen...egy hosszú égig érő létra, ami mégis körbe ér. Egymásba fut a legmagasabb és legalacsonyabb része. A 2 végpont találkozásánál van egy kis csavar a történetben, egy kis titok, amit Mónika nem láthatott, mert az angyal szerint még nem értené meg. Még!

(Azt is mesélte, hogy az újgenerációs gyermekek (indigók, kristály és szivárványgyermekek, stb.) számára ez a titok nem titok, érteni fogják.)

Ennek felfogása nekem sem az elmémmel, inkább a szívemmel volt sejthető.
Ne felejtsük el, hogy minden energia, és ahogy Tesla is mondta: "energiában gondolkozz"!

Mondtam az angyalnak, hogy ezt a végpontos összeérést olyan "ősbummos" kisülésnek tudnám szavakkal metaforikusan leírni, azt válaszolta: "igen, olyasmi és nagyon örült, hogy értem. :)

A ma éjjeli beavatás után meg is éltem, amiért nagyon hálás vagyok Angyali Énemnek. :)
Köszönöm, hogy betekinthettem és megismerhettem még mélyebben MAGam! :)

A multidimenzionális öntudatunkra ébredés zajlik, hogy mi lesz ebből? :D
"Rossz" biztos nem. :)


Írta: Dr. Dankó Szilvia  - Daisy
(2017. október)
Képek: Pinterest


Várlak szeretettel az AngyalKépzőn, ahol "emlékezni" tanulunk ÖnMAGunkra... Angyali Énünkre. :)
  2018. július 22-én vasárnap Budapesten!

Mondták már Rád, hogy olyan vagy, mint egy Angyal? Vagy Tündér? :)
Esetleg Te is gondoltál már ilyet önmagadról? :)
Talán gyermek korod óta kilógsz a sorból?
Esetleg szívügyednek érzed a világ jobbá tételét valamilyen módon, még ha nem is tudod, milyen módon?
Vagy csak egyszerűen érzed szívedben azt a különös hívást vagy lelkesedést?
akkor... 
keltsd fel MAGadban és az életedben az Angyalt és az Angyali Csodákat! 
Szeretetteljes légkörben és közvetlen, családias hangulatban vár az ANGYALKÉPZŐ! :)
 

BŐVEBB INFORMÁCIÓK az AngyalKépzőről és jelentkezési űrlap az alábbi linkre vagy képre kattintva érhető el:



http://daisyaranykapu.blogspot.hu/p/angyal-kepzo.html



Ez a tartalom szerzői jogvédelem alatt áll. Másolása, vagy másik weboldalon való publikálása csak a szerző előzetes írásbeli engedélyével lehetséges!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése