2017. szeptember 28.

REINKARNÁCIÓS UTAZTATÁSON RÉSZTVEVŐK TAPASZTALATAI







Reinkarnációs utaztatásról információk és bejelentkezés:
 
DAISY: REINKARNÁCIÓS UTAZTATÁSAIM NAPLÓJA:



REINKARNÁCIÓS UTAZTATÁSON RÉSZTVEVŐK TAPASZTALATAI



"Nagyon szépen köszönöm a tegnap esti foglalkozást! Egy élmény volt...vagy inkább több. :)
Nagyon intenzív. Nagyon tetszett. A foglalkozáson felül pedig örülök, hogy megismerhettelek! :)
Sokszor figyeltem meg magamon, hogy különböző emberek társaságában másképp érzem magam, mást hoznak ki belőlem - szerintem mondanom sem kell, hogy a Te társaságodban teljesen fel tudtam szabadulni, nagyon jól éreztem magam - biztos vagyok benne, hogy ezért is sikerült ennyire jól a regresszió, vagy betekintés... :) "
Sz. Ervin


"Fantasztikus élmény volt veled az utazás. Úgy érzem, hogy most tényleg tudok hinni bizonyos dolgokban és lehetőségekben és magamban. Bár az elmúlt napok lelkileg nagyon hullámzóak voltak, a jó kedv és sírás váltogatta egymás. :) Köszönet mindenért. Szeretnék még visszamenni hozzád."
Zs. Klaudia


 "A reinkarnációs utazás maga a csoda, és köszönettel tartozom Neked, hogy a közvetlenségeddel, angyali energiáiddal segítettél ezt a csodát átélni! ❤ Hobbi szinten jó néhány éve foglalkozom karma asztrológiával, így nagy vonalakban ismertem már a korábbi életeimből hozott energiákat, megoldandó feladatokat. Az utaztatás  során azonban konkrétan megéltem, átéltem a másik életbeli érzéseket, ami egy meglehetősen fájdalmas tapasztalás volt. Filmként láttam az életem, és ehhez társultak az érzések. Amikor megláttam "önmagam", még intenzívebben törtek rám az akkori életem érzelmei, és a könnyekkel együtt feltörtek az emlékek a tudatalattimból. Nagyon sok, eddig érthetetlen dologra megkaptam a választ, már értem a párhuzamot az akkori és a mostani énem, életem között. Az utaztatás hatása most, egy hét távlatából is érezhető még; azóta is előfordult, hogy a tisztító könnyek egy bevillanó kép hatására feltörtek, és azt gondolom, ez még így lesz egy ideig. Ami nagyon érdekes: az utaztatás során nem csak, hogy tudtam, hogy önmagamat látom, de éreztem is, hogy akit látok, az én vagyok, egy korábbi életben, másik testben. Fájdalmas, ugyanakkor csodálatos felismerésben volt részem. ❤ A szívem mélyén igazából nem is csodálkozom, hiszen a lélek "emlékszik", és nem is lehetett másképp, annyira világos és egyértelmű. A tudatom viszont még mindig emészti, hogy ki voltam, mielőtt megszülettem '76-ban...egy önbizalomhiánytól szenvedő, magányos, szeretetre éhes lélek, akit a világ csodált...
Az utazás alatt végig biztonságban éreztem magam, tudtam, hogy szakértő kezek között vagyok, és izgalommal vártam, mi fog történni. Tudtam, hogy csak annyit fogok megtudni, amennyit megtudhatok, amennyit a lelkem látni enged.
Köszönöm ezt a csodálatos élményt! ❤
M"


"Az utazás óta sokkal energikusabbnak és életvidámabbnak érzem magam, és valahogy sokkal erősebb a hitem abban, hogy a középpontomban tudok maradni, ahol nyugalom van!"
Hálásan köszönöm! ❤
Ildikó"


"A reinkarnációs utaztatáson érzett, látott és hallott tapasztalataim elindítottak bennem valami csodálatos változást. Sok mindenre rávilágított és sok mindenben megerősített.
Egyre jobban vagyok nap, mint nap, ezért gyakran eszembe jutsz és tudom, hogy ezt nagyrészt Neked és a reinkarnációs meditációnak köszönhetem. Hála érte ezerszer is!
Sok gyógyítóval, jóssal és mesterrel találkoztam már, de te igazán hiteles és tehetséges vagy! Köszönöm!"
K. L.


"Eléggé izgultam az utaztatás előtt, de a közvetlenségedtől gyorsan feloldódtam.
Nagyon görcsös és feszengő vagyok, meglepetésemre mégis sikerült ellazulnom a meditáció során. Előző életbe nem, csak a gyermekkoromba sikerült utazni, hiszen a problémáim okai itt voltak elrejtve. Amint peregtek a képek kiskoromból, a családomról, eseményekről, emlékeztem mennyire szomorú voltam akkoriban, hiszen nagyon szegények voltunk, nem éreztem, hogy bárki is szeretne, és az iskolában is mindig csúfoltak. Az aranyfényben képes voltam olyan szeretettel átölelni a szüleimet, mint még soha, és éreztem végre az ő szeretetüket is. Férfi létemre sírtam a gyönyörűségtől, pedig már hosszú évek óta nem sikerült sírnom, még egy közeli családtag temetésén sem! Köszönöm az élményt és a segítséget! "
H. Viktor



"Azért próbáltam ki az utaztatást, mert egy régi szerelmemet képtelen voltam elengedni hosszú évek óta és ez egyre jobban nyomasztott. Láttam magunkat a meditáció során, eleinte nagyon távolságtartóak voltunk, de Szilvi szép lassan közel vezetett bennünket egymáshoz, majd beléptünk együtt egy arany színű fénybe, ahol hosszasan átöleltük egymást. Csodálatos volt, hihetetlen erőket és energiákat éreztem, folyt a könnyem közben és éreztem ahogy egy hatalmas fájdalom gombóc hagyja el a mellkasomat. A lelkünk üzeneteit közvetítettem és mélyen megértettem, hogy valójában nem tudunk senkit elveszíteni, hiszen a szeretet örökké és mindenen túl összeköt bennünket, elmondhatatlan élmény volt ezt átélni! Azóta szeretettel gondolok a fiúra és nem érzem már a sokáig cipelt fájdalmat vele kapcsolatban!! Nagyon köszönöm, csak ajánlani tudom mindenkinek!"
M. Anna


 "Már jó ideje szerettem volna kipróbálni a reinkarnációs visszavezetést, és nagyon örülök, hogy megtettem. Betekintettem több előző életembe is, nagyon érdekes volt magam más testekben és régi korokban látni. Megértettem mi a célom ebben az életemben, mi gátolt eddig és honnan eredt ez a probléma. Sikerült megbocsátanom régi énjeimnek és szeretettel átölelni őket. Azóta másként tekintek magamra és az egész életre, sokkal több a szeretet bennem, és ezt nagyon köszönöm Neked, igazán hálás vagyok!"
T. Bea


"Sok éve bennem volt már a vágy, hogy kipróbáljam a reinkarnációs utazást, de úgy tűnik most jött el az ideje. Félénk vagyok, távolságtartó, nehezen engedek magamhoz bárkit is, és ez a párkapcsolataimra nyomja rá legfőképpen a bélyeget. Mindent megtettem már, de képtelen voltam egy határnál tovább nyitni a szívem. Háromszor vettem részt reinkarnációs meditáción és kiderült, hogy több életemben hirtelen veszítettem el a nagy szerelmemet, és mindig megfogadtam, nem nyitok más felé, egyedül őt fogom szeretni örökké, majd tényleg egyedül éltem le az életeimet. Kiderült, hogy ez a nagy szerelem jelen van a mostani életemben is barátként. Egy ideje éreztük, hogy kezd kicsit több lenni, mint barátság, amitől megijedtem és megszakítottam vele a kapcsolatot. Az utaztatások hatására érezhetően sok blokktól szabadultam meg, egyre bátrabban merek nyitni az érzelmek és a barátom felé is, aminek ő különösen örül. Fura így "nagyban" átlátni és megérteni, hogy valójában tényleg nem veszíthetünk el senkit."
Sz. Kati



  "El kellett telnie pár napnak, hogy össze tudjam szedni a gondolataimat... A végtelen béke és nyugalom érzése, a volt életeim közel kerülése más emberré tett. Sok mindent megértettem a jelenlegi életemben. Megerősítésre került, hogy igenis tovább kell hallgatni a megérzésekre, mert azok visznek a helyes irányba."
Bejegyzés olvasása

Anett utazása - Első találkozás az ikerlánggal

Anett maga írta le találkozásunk történetét, felismeréseit és reinkarnációs utazásának tapasztalatait...:
 "Jött egy alak... egy férfi alak. Nem látszódott belőle semmi. Aztán hirtelen „fájni” kezdett a karom, erős bizsergést éreztem a nyakamban. Az alak szomorú volt. Éreztem. Nem akart beszélni velem, Szilvia tanácsára megfogtam a kezét, úgy megnyugodott. ..."
Bejegyzés olvasása
 


"...  Az egész utazásban minden jó, de a legjobb a Fény. Ahogy pulzál, ahogy vezet, ahogy gyógyít az energiája, ahogy feltölt és hogy rájöttem a csatornára csatlakozni vezető nélkül, azt hiszem ez a Teljesség egy része. Már adni is merek belőle, vadidegeneken tesztelem, hogy hatok. ..."

 
Ildikó reinkarnációs utazása - Azok a régi horvát életek...és egy kis Atlantisz 

Ildikó írásban összegezte az utaztatásán tapasztaltakat:
"... Férjhez mentem és sok gyermekem született. Ott éltem a faluban a családommal, ahol felnőttem, és a gyógynövények ismerete által gyógyítottam a faluban élő embereket, ha hozzám fordultak segítségért.
Amikor járvány ütött ki a faluban, a férjemmel együtt igyekeztünk segíteni az embereknek, én a gyógyító tudásommal a betegeknek, ő pedig a családtagoknak szeretettel, megértéssel, támogatással.
...Úgy éreztem, az akkori férjem az elsődleges lelki társam, az ikerlelkem. ..."

 
Hajni utazása - huszár élet, szerelmek, Atlantisz, szellem ikertesó fénybe segítése 
 ...na és egy kis galaktikus találkozás ;-) 
Hajni írásban összegezte tapasztalatait, a tartalomból:
 1822 - Miklós, a magyar huszár 
1600-as évek - "halálos szerelem"
1700-as évek - Életeken átívelő szerelem
 Betekintés Atlantiszba 
 Szellempuszi egy Hajnit "megszálló" lélektől, az ikertestvérétől :)
 Marek egy másik galaxisból, aki a bal vállamon "lakott"
 



Reinkarnációs utaztatásról információk és bejelentkezés:
 
DAISY: REINKARNÁCIÓS UTAZTATÁSAIM NAPLÓJA:



Képek forrása: Pinterest






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése